Благодійна організація «Фонд профілактики хімічних залежностей та СНІДу»

БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ
ФОНД ПРОФІЛАКТИКИ ХІМІЧНИХ ЗАЛЕЖНОСТЕЙ ТА СНІДУ
БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ
ФОНД ПРОФІЛАКТИКИ ХІМІЧНИХ ЗАЛЕЖНОСТЕЙ ТА СНІДУ
з питань туберкульозу
з питань ВІЛ/СНІД
з питань туберкульозу
з питань ВІЛ/СНІД
Потрібна допомога
Ми завжди раді вам допомогти
з питань туберкульозу
з питань ВІЛ/СНІД
0 +1 -1
Лікар-фтизіатр Ганна Федорівна Админ. запитав 9 місяців тому

Доброго дня! Чоловік розпочав лікування туберкульозу 16.05., за першим рядом.Став дуже нервовий, каже постійно болить голова, навіть, після сну. Інколи шумить в голові і як наче кружиться. Вночі дуже почало крутити ноги. Лікаря зараз немає, у відпустці. А медсестра каже-що ви хочете, це ж токсичні препарати.Скажіть, будь-ласка, чи дійсно це може бути від препаратів і що нам робити.Чоловік не п”є, хочемо вилікувати туберкульоз і забути.Допоможіть, будь-ласка.

1 відповідь
0 +1 -1
Лікар-фтизіатр Ганна Федорівна відповів 9 місяців тому

Доброго дня! Так, нажаль, лікування туберкульозу дійсно є тривалим та може викликати побічні реакції. Симптоми, що ви описали, схожі на побічну дію прийому ізоніазиду з боку ЦНС. В даному випадку обов’язково потрібний огляд невролога. Вашому чоловіку потрібно розказати про своє самопочуття черговому лікарю, щоб лікар відкорегував схему лікування. З метою профілактики, рекомендується постійний прийом піридоксину гідрохлориду (віт. В6) в дозі 50-200 мг на добу (залежно від супутніх захворювань і комбінації ПТП).