Благодійна організація «Фонд профілактики хімічних залежностей та СНІДу»

БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ
ФОНД ПРОФІЛАКТИКИ ХІМІЧНИХ ЗАЛЕЖНОСТЕЙ ТА СНІДУ
БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ
ФОНД ПРОФІЛАКТИКИ ХІМІЧНИХ ЗАЛЕЖНОСТЕЙ ТА СНІДУ
з питань туберкульозу
з питань ВІЛ/СНІД
з питань туберкульозу
з питань ВІЛ/СНІД
Потрібна допомога
Ми завжди раді вам допомогти
з питань туберкульозу
з питань ВІЛ/СНІД
0 +1 -1
Відвідувач сайту запитав 10 місяців тому

Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, розібратись. Така ситуація у нас в сім’ї :чоловік проходив лікування в Гуйві, Житомирському обласному тубдиспансері. Минулої середи виписаний додому, а вчора помер. Результатe розтину ще не маємо, але сільський фельдшер каже, що це не пов’язано з туберкульозом. А я не згодна. Скажіть, хто має рацію? Чи таке можливо?

1 відповідь
0 +1 -1
Лікар-фтизіатр Ганна Федорівна відповів 10 місяців тому

Доброго дня! Приносимо Вам свої щирі співчуття з приводу такої сумної звістки. Щодо Вашого запитання, то летальним наслідком ТБ вважають причини протягом основного курсу антимікобактеріальної терапії чи після неефективного лікування. Якщо смерть хворого настає після констатації вилікування туберкульозу, то її не пов’язують з туберкульозом. Остаточна відповідь на Ваше запитання буде у заключенні паталогоанатома.